بدلیجات

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

آشنایی با برند سواروسکی

سواروسکی یک شرکت اتریشی سازنده شیشه-کریستال‌های تزئینی، جواهرات و لوازم جانبی لوکس است که در سال ۱۸۹۵ توسط دانیل سواروفسکی تاسیس شده است.

سواروفسکی علاوه بر تولید کریستال و لوازم تزئینی، به تولیدات متفاوت دیگری همچون سازه‌های مرتبط با چشم پزشکی مانند عدسی و شیشه‌های عینک، شیشه تلسکوپ‌های پیشرفته، دوربین اسلحه‌های شکاری و دوربین‌های شکاری نیز مشغول می‌باشد.

 

سواروسکی چیست ؟ نمونه ای از زیورآلات سواروسکی
زیورآلات سواروسکی

استفاده از کریستال های سواروسکی در زیورآلات :

کریستال های سوارسکی در انواع زیورآلات از جمله انگشتر، دستبند ، گوشواره، گردنبند و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت سوارسکی طرحهای مختلفی برای مردان و زنان به منظور استفاده در بدلیجات در نظر گرفته و تولید می کند که به دلیل کیفیت بالایی که دارند در سراسر دنیا از محبوبیت بالایی نیز برخوردار هستند. سوارسکی در تولیدات خود از سنگهای نفیس و قیمتی و گاها ترکیبی از نقره و طلا نیز استفاده میکند که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا به خود جلب کرده است

چگونه از زیورآلات و جواهرات سوارسکی مراقبت کنیم :

با کریستال های سوارسکی دقیقا باید به مانند جواهرات ارزشمند و فوق العاده مراقبت و نگهداری کرد. باید دور از آب و مواد شیمیایی نگهداری شود و هنگام کار و ورزش آن را در جای مناسبی گذاشت تا به آن صدمه ای وارد نشود.

همیشه قبل از شنا و آرایش زیورآلات سوارسکی را جدا کرده و نگهداری کنید. برای تمیز کردن آن می توانید از پارچه های نرم استفاده کنید

زیبایی :

محصولات برند سوارسکی  به دلیل درخشش زیاد و کیفیت بالا و همچنین زیبایی خیره کننده ای که دارند از محبوبیت بالایی برخوردار است که این محبوبیت دور از انتظار هم نیست . کیفیت محصولات این برند را می توان یکی دیگر از عوامل مهم در جذب طرفداران زیاد دانست. ولی همانطور که قبل تر اشاره کردیم این برند هم جز و زیورآلات   است و باید مراقبشان بود تا به آنها آسیب نرسد

المان های سواروسکی

المان های سواروسکی علاوه بر زیورآلات برند سواروسکی به دلیل زیبایی و درخشندگی و عمق بالای محصولات در برند های دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از برند هایی که از المان های سواروسکی سواروسکی در محصولات خود استفاده میکنند می توان به ژوپینگ و کلیو اشاره کرد که در برخی از انگشتر ها و گردنبند ها و دستبند ها و … از المان های سواروسکی استفاده می کنند.

جمع بندی

در این مقاله شده است به سوالاتی همچون “سواروسکی چیست ؟” ، ” چرا برند سواروسکی معروف شده است ؟ ” پاسخ دهیم و یک دید کلی برای کسای که به دنبال آشنایی با برند سواروسکی هستند ایجاد کنیم. برند سواروسکی را می توان یکی از برند های موفق در دنیای زیورآلات دانست که انواع اکسسوری و زیورآلات و ساعت های بسیار زیبا و خاص را طراحی و تولید می کند. کریستال های ساخت برند سواروسکی علاوه بر زیورآلات در بخش صنعت نیز کاربرد های فراوانی دارد. المان های ساخت سواروسکی را می توان بر روی زیورآلات دیگر برند ها نیز مشاهده کرد که نشان از طرفداران بسیار زیاد این برند خاص و منحصر به فرد دارد.

بدلیجات...
ما را در سایت بدلیجات دنبال می کنید

برچسب : سوارسکی, نویسنده : بدلیجات زرین badali بازدید : 247 تاريخ : يکشنبه 5 آبان 1398 ساعت: 15:33